السبت، 4 أكتوبر 2008

* سم الفينادين بـ 10 جنيه :

فى يوم من الايام كنت طالع حالة حمي فى عجل ولقيت حرارته عالية
وبالنسبة لحبي الشديد فى الفينادين وثقتي الزائدة فيه فكنت احب اكتبه على الرغم من سعره الغالي بالنسبة للفلاحين الغلابة للي كنت بتعامل معاهم
فكتبت للعجل 3 سم فينادين وراح الراجل جاب الفينادين افندي
ولقيت الراجل جاي مكشر عن انيابه وبيقولى هي الحقنة دي غالية اوي كده ليه انا طبعا قلت الفلاح مستغليها عشان بـ 10 او 12 جنيه
والفلاح قال دا الدكتور عمال يشكر فيك ويقول الدكتور عادل دا كويس وشاطر وحاجات كده وبعتلك الكرت دا وبيقول خليه يتصل بيا ضروري
انا ببص ع الكرت لقيت الدكتور فلان - بتاع القصة الاولانية - كاتب 3 × 10 = 30 فسئلت الراجل هو السم بكام قال السم بـ 10 جنيه
انا صراحة استغربت جدا من الجشع الشديد
بس المرة دي كان فينادين
والله مرضتش ادوقه عشان اعرف اصلي ولا تقليد
وحسبي الله ونعم الوكيل

هناك تعليق واحد:

ibnsoliman يقول...

ده بيحصل كتير للاسف ربنا يهدي الدكاترة